Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2011

Τι ειναι αριστερο και τι δεν ειναι



Με αφορμη την καταληψη της νομικης απο τους γνωστους-αγνωστους απλυτους για ψευτοανθρωπιστικους λογους παρατηρηται και προκυπτει η αληθινη ιδεολογια διαφορων κομματων

Ας παρουμε πρωτα υποψη μας το γνωστο σταλινικο ΚΚΕ και την ανακοινωνη του:

«Αυτοί που οδήγησαν τους μετανάστες στο υπό ανακαίνιση παλιό κτήριο της Νομικής, με αυτή την ενέργεια δεν υπηρετούν τα δίκαια αιτήματα των μεταναστών - προσφύγων, αλλά τους εκθέτουν περισσότερο στη συκοφάντηση και στις απειλές αντιδραστικών κομμάτων και μηχανισμών, στην κρατική καταστολή και στους εκβιασμούς των κυκλωμάτων που τους εκμεταλλεύονται»




Συμπερασματικα δηλαδη διαφωνουμε με την πραξη και επι της αρχης ειμαστε απεναντι μαζι με το λαος και την δεξια αλλα για αλλους λογους αριστερους γιατι για ολα φταιει ο ρεφορμιστικος συρριζα η ευρωπαικη ενωση ο ευρωμονοδρομος το νατο ο ιμπεριαλισμος και ο φουφουτος


Βλεπουμε δηλαδη μια επι της αρχης διαφωνια με την υπολοιπη αριστερα και εμμεση αυταρχικη εξουσιαστικη ταση προς τα δεξια και προς τους κανονες της ταξης της ασφαλειας και του οργανωμενου κρατους που θα πρεπει να δινει σπιτι και δουλεια στους εργατες μεταναστες


Δηλαδη προστατευτισμος δηλαδη ολοκληρωτισμος και οχι κοινωνικη ελευθερια δηλαδη αριστερα


Αλλωστε το ΚΚΕ ηταν το μονο δηθεν ακροαριστερο κομμα που το δεκεμβριο του 08 ελεγε "κ.Τσιπρα σταματηστε να χαιδευετε τα αυτια των κουκουλοφορων" τασσομενο εναντιον στην κοινωνικη ελευθερια που υποστηριζε τοτε η υπολοιπη αριστερα


Αλλωστε ενδεικτικη ειναι η ανακοινωση του εργατικου τροτσικιστικου κομματος που κατηγορει το ΚΚΕ:


""Στο “μέτωπο” της αντι-κατάληψης στη Νομική ήλθε να προστεθεί τελευταία η γραφειοκρατική ηγεσία του ΚΚΕ. Ξεπερνώντας κάθε προηγούμενο στην πολιτική κατρακύλα, η ηγεσία του Περισσού έφθασε στο σημείο να καταγγείλει αυτούς που “οδήγησαν τους μετανάστες στο υπό ανακαίνιση παλιό κτήριο της Νομικής” που τάχα, μ' αυτή τη μέθοδο “εκθέτουν περισσότερο στη συκοφάντηση και στις απειλές αντιδραστικών κομμάτων και μηχανισμών, στην κρατική καταστολή και στους εκβιασμούς των κυκλωμάτων που τους εκμεταλλεύονται”""


Παμε τωρα στους οικολογους πρασινους και την ανακοινωση τους :

"Είναι απαράδεκτο να κατηγορούνται οι μετανάστριες και οι μετανάστες .ότι ευθύνονται για τις συνέπειες της κρίσης, τη στιγμή που αυτοί και αυτές πληρώνουν το βαρύτερο τίμημα.


Στην Ευρώπη του 21ου αιώνα, δεν επιτρέπεται να υπάρχουν πολίτες δεύτερης κατηγορίας!


Θεματική Ομάδα για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα των Οικολόγων Πράσινων"




Δηλαδη επι της αρχης συμφωνουμε και επαυξανουμε δηλαδη συντασσομαστε με τους συρριζαιους και την υπολοιπη ακροαριστερα

Δηλαδη μιλαμε και εδω για ξεκαθαρα αριστερο κομμα και μαλιστα στο επιπεδο της ακρας αριστερας του συρριζα



22 σχόλια:

  1. Άλλο πράγμα εννοεί το Κουκου(ρουκου)έ. Ότι επί της ουσίας έχουν δίκιο τα συριζοπεριττώματα, είναι "δίκαια τα αιτήματα" των λαθρο, απλά η τακτική που ακολούθησαν δεν είναι σωστή διότι φέρνει αντίθετο αποτέλεσμα στην κοινή γνώμη, και γι'αυτό τους μέμφει.
    Είναι το ίδιο με την άποψη του για την ακροαριστερή τρομοκρατία. Την καταδικάζει όχι γιατί επί της αρχής δεν συμφωνεί με τη βία ή με τους στόχους που πλήττονται αλλά γιατί είναι τελικά αναποτελεσματική για τον ευρύτερο στόχο (της ανατροπής του αστικού κοινοβουλευτισμού) και επιπλέον εκθέτει την αριστερά "στη συκοφάντηση και στις απειλές αντιδραστικών κομμάτων και μηχανισμών, στην κρατική καταστολή"κλπ. Είναι δηλαδή κατά της ατομικής τρομοκρατίας γιατί είναι υπέρ της οργανωμένης μαζικής τρομοκρατίας, bolshevik style.

    Μια χαρά αριστερό είναι λοιπόν. Η αυταρχική τάση που εκφράζει γενικά ως κόμμα είναι κι αυτή μία από τις κληρονομιές της αριστεράς: υπάρχει αφενός η αυταρχική αριστερά λενινιστικής υφής και πρακτικής όπου αναγνωρίζεται η πρωτοκαθεδρία του κόμματος στην προετοιμασία και τη διεξαγωγή της επανάστασης κι επομένως απαιτεί πειθαρχία στις αποφάσεις του, στα πλαίσια του κατ'ευφημισμόν "δημοκρατικού" συγκεντρωτισμού. Και υπάρχει και η "ελευθεριακή" αριστερά αναρχοαυτόνομης νοοτροπίας που πιστεύει στην "αυτοοργάνωση" και τα γκρουπούσκουλα κι όχι στο συγκεντρωτισμό του ενός κόμματος, γι'αυτό οι άλλοι είναι συμμαχία 40 συνιστωσών κι όχι ένα μεγάλο κόμμα. Και τα δύο όμως είναι ιστορικά ρεύματα της αριστεράς, εξίσου καταστροφικά εννοείται.
    Ο αυταρχισμός δηλαδή δεν είναι μόνο δεξιάς προέλευσης, υπάρχει δεξιός αυταρχισμός υπάρχει και αριστερός αυταρχισμός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. βασικα η λογοι διαφοροποιησης του καθενος μπορει να ειναι πολλοι

    οταν ομως ενα θεωρητικα αριστερο κομμα επιλεγει επι της αρχης να αντιτιθεται σε αυτη την ενεργεια αυτο σημαινει κατι

    πως κατα βαθος δεν αναγνωριζει την ελευθερια του καθενος να διαμαρτυρεται αλλα μονο αναγνωριζει τη συλλογικη διαμαρτυρια μεσω κρατικων οργανων

    αρα κοινωνικος αυταρχισμος δηλαδη ακροδεξια

    επισης υπαρχει και ενας αλλος λογος

    το κκε δεν αναγνωριζει ως αριστερο τιποτα αλλο περαν του κκε

    π.χ. δεν αναγνωριζει το κινημα για τα διοδια και γιαυτο αρχιζει και κλεινει μετρο και διοδια για να κερδισει ψηφαλακια και αυτο οχι μονο το κινημα του συρριζα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν αντιτίθεται επί της αρχής, επί της αρχής συμφωνεί ότι αυτοί έχουν δίκιο και πρέπει να τους δοθεί και άσυλο και υπηκοότητα κι ό,τι ζητήσουν.
    Αντιτίθεται επί της πολιτικής τακτικής και της αποτελεσματικότητας της συγκεκριμένης ενέργειας. Και φυσικά βρίσκει ευκαιρία να κατηγορήσει τους ενδοαριστερούς ανταγωνιστές του, ότι με αυτά που κάνουν βάζουν σε κίνδυνο τους αγαπημένους (αμφοτέρων) λαθρο.
    Όταν το ίδιο πάει και κλείνει δρόμους, λιμάνια, επιχειρήσεις, μετρό, διόδια ή όταν ξεσήκωνε άλλους λαθρο στη Μανωλάδα ήταν υπέρ της τάξης και της ασφάλειας του κράτους;

    Το ότι δεν αναγνωρίζει την ελευθερία του καθενός και έχει αυταρχική νοοτροπία στο εσωτερικό του κι έναντι των άλλων αριστερών είναι διότι αυτήν την παράδοση της ακροαριστεράς ακολουθεί, τη λενινιστική. Όχι δηλαδή ότι οι άλλοι αναγνωρίζουν ελευθερίες, εξίσου βίαια και ολοκληρωτική νοοτροπία έχουν, απλά δεν επιθυμούν στο εσωτερικό τους τον συγκεντρωτισμό και δρουν σε μικρές αυτονομες ομάδες.
    Αλλά δε σημαίνει ότι είναι "ακροδεξιά"(?), ακροαριστερά είναι κι αυτό. Ο Στάλιν ήταν ακροδεξιός;
    Η αυταρχικότητα δεν είναι μόνο χαρακτηριστικό της δεξιάς, ώστε ό,τι επιδεικνύει αυταρχισμό να χαρακτηρίζεται ακροδεξιό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ο κοινωνικος αυταρχισμος ειναι χαρακτηριστικο της δεξιας και οχι της αριστερας

    ο σταλιν δεν ηταν αριστερος αλλα ολοκληρωτικης ιδεολογιας οπως και το κκε εξου και η αποκαλυψη που γινεται τωρα

    οπως χαρακτηριστικο ειναι το παραδειγμα σου για την τρομοκρατια

    το κκε αντιτιθεται σε καθε μορφη αντιστασης πλην του κκε επομενως εαν ηταν κυβερνηση τετοιου τυπου κινησεις σαν το κινημα των διοδιων τη 17 νοεμβρη και την παραβιαση του ασυλου θα τα κατεστειλε σε χρονο 0 οπως αλλωστε θα εκανε και καθε φασιστας δικτατορας τυπου σταλιν

    Βεβαιως δε θα το εκανε γιατι θεωρητικα διαφωνουσε αλλα γιατι θα του κολλαγε τον τιτλο οτι ειναι προβοκατσια

    οπως αλλωστε και ο σταλιν κολλαγε τον τιτλο "απελευθερωτικος" σε ολους τους ιμπεριαλιστικους πολεμους που εκανε

    Το οτι το κκε βαφτιζει το κρεας ψαρι δε σημαινει οτι κατα βαθος ειναι υπερ του κρεατος ακομα και εαν το ιδιο δεν το ξερει

    εγω ειμαι με το ΚΚΕ σε αυτον τον τομεα. το κκε δεν ειναι με το κκε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο Στάλιν δεν ήταν αριστερός;; Ήταν "φασίστας";
    Η αριστερά δηλαδή δεν έχει ολοκληρωτική ιδεολογία; Δεν επιδεικνύει κοινωνικό αυταρχισμό;
    Μπερδεύεις μήπως την αριστερά με το φιλελευθερισμό;

    Ρε μεγάλε τι είναι αυτά; Δεξιός είσαι ή αριστερός, γιατί μας έχεις μπερδέψει πλέον με αυτές τις θεωρίες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μερικα αρθρα που μπορουν να ξεκαθαρισουν τις αμφιβολιες σου

    http://napouser.blogspot.com/2010/02/blog-post.html

    http://napouser.blogspot.com/2010/12/blog-post_07.html

    μπορεις να κανεις και ενα τεστ για να ανακαλυψεις τι εισαι εδω

    http://www.nolanchart.com/survey.php

    εγω βγηκα τερμα δεξια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το διάγραμμα στο πρώτο λινκ δείχνει γιατί είσαι τελείως εκτός θέματος όταν αποδίδεις τον αυταρχισμό μόνο στη δεξιά και χαρακτηρίζεις "ακροδεξιά" το σταλινισμό.
    Επειδή αυτή τη φρασεολογία χρησιμοποιούν οι ενδοαριστεροί επικριτές του ΚΚΕ, αναρχικοί και άλλοι, ότι ακολουθεί "δεξιά" λογική (σε σχέση με αυτούς δηλαδή), δεν σημαίνει ότι είναι και όντως δεξιό και μάλιστα ακροδεξιό με την κανονική πολιτική έννοια. Πώς τα μπερδεύεις έτσι;

    Όπως δείχνει το διάγραμμα υπάρχουν οι οικονομικές ελευθερίες και οι κοινωνικές ελευθερίες και αναλόγως του πόσο υπέρ των μεν και των δε είναι κανείς μπαίνει σε διάφορες κατηγορίες.
    Αυταρχικά κινήματα επομένως συγγενεύουν είτε αριστερής είτε δεξιάς προέλευσης, γι'αυτό και ο φασισμός είναι πολύ κοντά στον κομμουνισμό. Και μάλιστα επειδή ο κομμουνισμός ιστορικά προηγήθηκε και ο φασισμός αναπτύχθηκε σαν αντίδραση στον κομμουνισμό, έχει πολύ περισσότερο νόημα να πεις ότι ο φασισμός έχει ακροαριστερή λογική παρά ότι ο κομμουνισμός ακροδεξιά.
    Με το να βάζεις την ταμπέλα του ακροδεξιού και στα εκτρώματα που παράγει η ολοκληρωτική ιδεολογία της αριστεράς, ουσιαστικά την αθωώνεις αποδεχόμενος τη δική τους λογική ότι αυτά οφείλονται σε "δεξιές παρεκκλίσεις".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στο αρχικο μου ποστ περιγραφω πως το ΚΚΕ ολη την εβδομαδα εχει οικοιοποιηθει μια ακραια αρνητικη φρασεολογια στο θεμα

    Ειναι αστειο να βλεπεις τον κουκου να βριζει τους αναρχικους και λοιπους μεταναστολαγνους χειροτερα απο ολους και τον αδωνη να καθεται εκστασιασμενος στο διπλανο παραθυρο

    αυτο αποδεικνυει πως το κκε σε κοινωνικα θεματα ειναι πιο αυταρχικο και απο το λαος το οποιο ομως ειναι συνεπες στην ιδεολογια του ως δεξιο κομμα

    αρα το κουκου συνδυαζει αριστερη ρητορικη στα οικονομικα και δεξια στα κοινωνικα (ζητωντας περισσοτερο κρατος για το μεταναστευτικο και οχι περισσοτερες ελευθεριες) αρα δεξια και αριστερα ισουται με ολοκληρωτισμο δηλαδη φασισμο ειτε κοκκινο ειτε μαυρο αρα σταλινισμο

    δεν νομιζω πως διαφωνουμε σε τιποτα

    αληθεια δε γραφεις με κανονικο ονομα ειναι βαρετο να απαντας σε ανωνυμους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κι εγώ αυτό σου λέω, ότι η αυταρχικότητα του ΚΚΕ δεν είναι ασυνέπεια προς την ιδεολογία του, γιατί αυτή είναι η ιδεολογία του, ο μαρξισμός-λενινισμός που σημαίνει πειθαρχία στο κόμμα και όταν το κόμμα γίνει κράτος, πειθαρχία στο κομμουνιστικό κράτος, δηλαδή περιορισμένες και οικονομικές και κοινωνικές ελευθερίες.

    Τους άλλους δεν τους βρίζει επειδή διαφωνεί επί της ουσίας, είναι το ίδιο λαθρολάγνο με αυτούς. Οι κουκουέδες δεν ήταν αυτοί που πέφταν στα λιμάνια στα νησιά μην τυχόν και αναχωρήσουν τα πλοία που έδιωχναν λάθρο; Ή που τώρα ζητούσαν να δίνεται αμέσως και σε όλους η υπηκοότητα;
    Απλά διαφωνεί με την πολιτική τακτική που ακολουθούν οι άλλοι και στην ουσία με το γεγονός ότι δεν τους ελέγχει.

    Ουσιαστικά συμφωνούμε, αλλά η επιλογή των λέξεων στο κείμενό σου είναι ατυχής, γιατί αν το ΚΚΕ δεν είναι αριστερό επειδή είναι αυταρχικό τότε είναι σαν να υποστηρίζεις ότι αριστερά είναι συνώνυμο του φιλελευθερισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ακριβως αυτο λεω

    Εδω ακριβως ειναι και η διαφωνια μας

    Το ΚΚΕ δεν ειναι αριστερο αλλα ολοκληρωτικης ιδεολογιας

    Το οτι εχει καπηλευθει την εννοια της αριστερας για ιστορικους λογους δε σημαινει οτι ειναι

    Ο συρριζα και το πασοκ ναι γιατι υποστηριζουν κοινωνικες ελευθεριες οπως ομοφυλοφιλους μειονοτητες, διεθνισμος (δραγωνα κτλ), μακεδονικη θρακικη μειονοτητα, ελευθερια του λογου, θρησκευτικη ελευθερια κτλ

    αντιθετα το κουκου ειναι εναντια στη θρησκευτικη ελευθερια (θεσμοθετημενη αθεια ολες οι θρησκειες απαγορευονται) δηλαδη φονταμενταλισμος τυπου ιραν απλως αντι για ισλαμισμος ειναι η αθεια
    Εναντια στα δικαιωματα των ομοφυλοφιλων (δεν ψηφισε συμφωνο συμβιωσης)
    Εναντια στις μειονοτητες της θρακης και μακεδονιας
    Ειναι το μονο "αριστερο" κομμα που μιλαει για πετρελαια σαν το λαος
    Ειναι εναντια στα βιβλια ρεπουση δραγωνα (!)

    Αρα στα κοινωνικα θεματα ειναι ακροδεξια!!

    Ο λογος αυτης της παρεξηγησης εγκειται στο απλουστατο γεγονος πως μαζι με την συνολικη παρακμη εχουμε χασει τις εννοιες της δεξιας και αριστερας

    Θεωρουμε πως ο εθνικο-ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ ειναι δεξια ιδεολογια και πως το ολοκληρωτικο ΚΚΕ ειναι αριστερο

    Φυσικα σε σοβαρες χωρες οπως π.χ. ηνωμενες πολιτειες δεν υφιστανται τετοια προβληματα

    Ας πουμε ο Ομπαμα και οι δημοκρατικοι ειναι υπερ του μεγαλου κρατους στα οικονομικα με την μεταρρυθμιση στην υγεια και λιγοτερο κρατος στα κοινωνικα (νομοσχεδιο για gay στο στρατο)

    Αντιθετα οι ρεπουμπλικανοι ειναι συντηρητικοι σε κοινωνικα και φιλελευθεροι στα οικονομικα με προσπαθεια να μειωσουν τους φορους στους πλουσιους


    Βεβαιως λοιπον και η αριστερα ειναι φιλελευθερη μονο ομως στα κοινωνικα οπως η δεξια ειναι φιλελευθερη στα οικονομικα

    Αυτος που ειναι σε ολα φιλελευθερος ονομαζεται φιλελευθερος οπως π.χ. η μπακογιαννη, ο μανος ο βαλλιανατος κτλ


    Αυτος που ειναι αυταρχικος σε ολα ονομαζεται φασιστας ειτε κοκκινος ΚΚΕ ειτε μαυρος ΧΑ

    Οσο για το ερωτημα σου εγω ειμαι δεξιος δηλαδη φιλελευθερος στα οικονομικα και αυταρχικος στα κοινωνικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αλλωστε στο ερωτημα σου ποια η σχεση της αριστερας με τον φιλελευθερισμο αρκει να ρωτησεις τι σημαινει liberal στην αμερικη

    Liberals ειναι οι democrats δηλαδη οι δημοκρατικοι δηλαδη αυτοι που ζητουν αυξηση του φορου των πλουσιων και περισσοτερο κοινωνικο κρατος δηλαδη οι αριστεροι και neoliberals ειναι οι νεοφιλελευθεροι οπως εχουν ονομαστει για να μην τους μπερδευουν καποιοι ρεπουμπλικανοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συνεχίζεις να παρανοείς κάποια βασικά πράγματα, και πραγματικά αναρωτιέμαι αν διαβάζεις κι αυτά που γράφω.

    Σου εξηγώ ότι το ΚΚΕ επί της αρχής είναι υπέρ των λάθρο όπως κι ο ΣΥΡΙΖΑ κι ότι απλά διαφωνεί στην αποτελεσματικότητα της ενέργειας και στα πλαίσια του τυπικού ενδοαριστερού ανταγωνισμού. Διάολε η ίδια η ανακοίνωσή τους αυτό λέει!
    Και παρ'όλα αυτά εσύ συνεχίζεις να λες ότι όχι είναι κατά αυτών όπως κι ο ΛΑΟΣ. Μα πώς είναι κατά αφού είναι υπέρ;; Δεν μπορείς να διαχωρίσεις την επί της αρχής διαφωνία με τη διαφωνία επί της τακτικής και για λόγους ανταγωνισμού με τους άλλους αριστερούς, ουσιαστικά δηλαδή για τα μάτια του κόσμου;
    Επίσης σου εξηγώ ότι δεν είναι καθόλου υπέρ της τάξης και της ευνομίας αφού το ίδιο παρανομεί συστηματικά σε ανάλογες δράσεις του, καταλήψεις, ανυπακοές κλπ.
    Και παρόλαυτα εσύ συνεχίζεις να λες ότι όχι είναι υπέρ της τάξης και άρα είναι "δεξιό". Μα θα μας τρελάνεις τελείως;

    Ξέρεις τι πιστεύω ότι έχει γίνει; Διαβάζεις πολύ αυτούς τους ακροαριστερούς που κάνουν κριτική στο ΚΚΕ και το χαρακτηρίζουν "δεξιό", "εθνικιστικό" κ.ά. και κάθεσαι και τους πιστεύεις. Ότι ναι όντως είναι δεξιό και ασυνεπές στην αριστερή ιδεολογία του και τρίχες κατσαρές. Μπορεί γι'αυτούς ακόμα και το ΚΚΕ να φαντάζει "δεξιό" αλλά δε σημαίνει ότι έτσι είναι και στον πολιτικό χάρτη!

    Επίσης λες:

    "Το ΚΚΕ δεν ειναι αριστερο αλλα ολοκληρωτικης ιδεολογιας

    Το οτι εχει καπηλευθει την εννοια της αριστερας για ιστορικους λογους δε σημαινει οτι ειναι"

    Εκτός του ότι αυτό θυμίζει τσιτάτο βγαλμένο κατευθείαν από αναρχοσυριζίτικο σάιτ(ό,τι είπα πριν δλδ) δείχνει και σαν να πιστεύεις ότι δεν υπάρχει αριστερός ολοκληρωτισμός! Μα τότε τι είναι ο κομμουνισμός; Εσύ ο ίδιος παραπάνω τον κατατάσσεις εκεί, δες και το διάγραμμα.
    Δηλαδή ο μαρξισμός-λενινισμός κατά τη γνώμη σου τι ιδεολογία είναι; Ιδεολογία που χτυπά τις έννοιες της θρησκείας, της πατρίδας, της οικογένειας είναι "κοινωνικά συντηρητική" και "ακροδεξιά"; Έχεις υπόψη σου ότι στην ΕΣΣΔ το πρώτο πράγμα που έκαναν οι μπολσεβίκοι ήταν να εισάγουν μαθήματα "σεξουαλ.διαπαιδαγώγησης" στα παιδιά του δημοτικού και νομιμοποίησαν τις εκτρώσεις που γίνονταν πλέον και δωρεάν απ'το κράτος;

    Για τις ΗΠΑ που λες η πολιτική ορολογία είναι κάπως διαφορετική. Οι liberals είναι οι Δημοκρατικοί οι οποίοι όμως ουσιαστικά είναι το αντίστοιχο της ευρωπαϊκής σοσιαλδημοκρατίας. Είναι δλδ "φιλελεύθεροι" σε "κοινωνικά ζητήματα" και κρατιστές στα οικονομικά.
    [Οι φιλελεύθεροι και στα κοινωνικά και στα οικονομικά λέγονται libertarians.]
    Η σοσιαλδημοκρατία είναι άλλο ρεύμα της αριστεράς που διαφοροποιείται από τους κομμουνιστές. Αυτοί και μαζί μ'αυτούς και οι λοιποί "ελευθεριακοί σοσιαλιστές" (βλ. καθ'ημάς Συνασπισμός) ενώ δεν αποκηρύσσουν πλήρως τον μαρξισμό έχουν υιοθετήσει μερίδα της ιδεολογίας του αστικού φιλελευθερισμού όχι όμως από ειλικρινή πίστη στην ελευθερία αλλά για λόγους πολιτικής στρατηγικής που λέγεται "πολιτισμικός μαρξισμός" (cultural marxism). Και υποστηρίζουν διάφορα θέματα προβάλλοντας τα ως "κοινωνικού φιλελευθερισμού" με στόχο να πλήξουν στόχους που επιθυμούν. Π.χ. την θρησκεία (χωρισμός κράτους-εκκλησίας, προώθηση της αθεΐας), την οικογένεια (φεμινισμός, γάμοι ομοφυλοφίλων), τον πατριωτισμό (αντιεθνικισμός, αρνηση στράτευσης) κλπ. Αυτά δηλαδή που θα έκαναν οι κομμουνιστές με τη βία μετά την επανάσταση, αυτοί προσπαθούν να τα περάσουν πριν την επανάσταση μέσα από το ίδιο το σύστημα ώστε όπως πιστεύουν να διευκολυνθεί η μετάβαση στο σοσιαλισμό.
    Υπάρχουν λοιπόν αυτοί οι αριστεροί και ο προσχηματικός "κοινωνικός φιλελευθερισμός" τους και υπάρχουν κι οι παραδοσιακοί αριστεροί του κλασσικού μαρξισμού-λενινισμού. Αλλά αριστεροί είναι κι οι μεν κι οι δε κι ο τελικός τους στόχος κοινός, στις στρατηγικές διαφέρουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. η διαφορα μας εγκειται στο γεγονος πως ο απλος ο κοσμος δεν το καταλαβαινει αυτο

    ο απλος κοσμος βλεπει συσσωμη ολη την αριστερα να στεκεται στο πλευρο των μεταναστων πλην πασοκ και κκε

    η διαφοροποιηση στα εσωτερικα της αριστερας υπαρχει και στην ανταρσυα και στους οικολογους τους οποιους αναλυω στο ποστ μου αλλα δεν τολμησε κανεις να πει πως ειναι απεναντι
    ολοι βγαινουν και κατηγορουν το πασοκ

    το κκε ειναι το μονο που τασσεται με τις δυναμεις της δεξιας
    τουλαχιστον αυτο φενεται στα ματια του κοσμου

    η εξηγηση αυτου του φαινομενου κατα τη γνωμη μου εγκειται στο γεγονος πως το κκε δεν μπορει να κρυψει την αυταρχικοτητα του δηλαδη τον ολοκληρωτικο του χαρακτηρα ενω οι αλλοι συνεχιζουν αμεριμνοι και το παιζουν ανθρωπιστες ακομα και στην ηστατη ωρα


    λες πως το κκε δεν ειναι καθολου υπερ της ταξης και της ανομιας

    Λαθος

    Το κκε ειναι κατεξοχην υπερ της ταξης και κατα της αναρχιας κατα των εξεγερσεων και κατα των καταληψεων πλην των πραξεων κκε

    εκτος απο αυτες τις πραξεις που εγκρινονται μονο και μονο γιατι ειναι πραξεις κκε ολες οι αλλες ειναι κατακριτεες

    Η τρομοκρατια που στην συντριπτικη της πλειοψηφεια ειναι ακροαριστερη ειναι κατακριτεα κατα το κκε (με αστειες δικαιολογιες οτι και καλα ζημειωνει το λαικο κινημα ή οτι ειναι παρακρατος)

    Η εξεγερση του δεκεμβρη το κατα τεκμηριο μεγαλυτερο γεγονος της αριστερας μετα το πολυτεχνειο ειναι κατακριτεο απο το κκε ως κατι πρεζονια "κ τσιπρα σταματηστε να χαιδευετε τα αυτια των κουκουλοφορων"

    Το πολυτεχνειο του 73 ειναι κατακριτεο απο το κκε αφου θεωρει πως το εκανε η ΣΙΑ και δεν το αναγνωριζει

    Το κινημα των διοδιων ειναι κατακριτεο απο το κκε ως μη καλα οργανωμενο (στην πραγματικοτητα ειναι κατακριτεο γιατι κλεβει ψηφαλακια) και ως εκ τουτου το κκε νομιμοποιει τις πραξεις του παμε για κλεισιμο μετρο


    το οτι η αριστερα εχει την ταση να καταληγει ολοκληρωτισμος δεν σημαινει πως οταν μεταλαχθει σε ολοκληρωτισμο παραμενει αριστερα
    η αριστερα εχει συγκεκριμενα γνωρισματα και αυτα ειναι ο οικονομικος αυταρχισμος και ο κοινωνικος φιλελευθερισμος

    οταν χασει το οικονομικο μερος γινεται αναρχια δηλαδη libertarias οπως λες και οταν χασει τον κοινωνικο φιλελευθερισμο γινεται ολοκληρωτισμος

    το οτι συγχεουμε τον ολοκληρωτισμο του σταλιν με την αριστερα εχει σχεση οση ειχε ο χιτλερ με τη δεξια

    φυσικα και ο σταλιν εδινε προτεραιοτητα στα οικονομικα θεματα οπως και ο χιτλερ στα κοινωνικα αλλα οπως βλεπεις στο διαγραμμα βρισκονται αλλου


    ο μαρξισμος-λενινισμος στην αφετηρια του ειναι οντως αριστερη ιδεολογια εχεις δικιο αλλα στην πραξη για να εφαρμοστει χρειαζεται ολοκληρωτισμο

    Αντιθετα η αριστερη ιδεολογια των δημοκρατικων στην αμερικη στην πραξη ειναι οντως αριστερη χωρις πολλα ολοκληρωτικα στοιχεια

    Αυτο οφειλεται στο γεγονος το οποιο και εσυ επισημαινεις οτι προκειται για σοσιαλδημοκρατες και οχι εναντια στην αστικη δημοκρατια
    Αυτο ομως δεν αλλαζει το γεγονος πως ειναι και αυτοι αριστεροι απλως αλλαζει τον τροπο με το οποιο θελουν να το επιβαλλουν
    Απο κει και περα ομως ο στοχος και των 2 ειναι κοινος δηλαδη η θεσμοθετηση του κοινωνικου κρατους, η αναδιανομη του πλουτου, κοινωνικη ελευθερια κτλ.
    Τωρα το οτι στη σοσιαλδημοκρατια η φορολογια ειναι 40% και στον κουμμουνισμο 90% δεν αλλαζει τη φιλοσοφια
    Στο οτι στη σοσιαλδημοκρατια θεσμοθετηται η ελευθερια στην αθεια ενω στον κουμμουνισμο επιβαλλεται δια της βιας με εμμεσο τροπο
    Στο οτι στη σοσιαλδημοκρατια διευκολυνεται η εκτρωση ενω στον κουμμουνισμο θεσμοθετηται με βοηθεια απο το κρατος


    Το ζητημα ειναι πως σοσιαλδημοκρατες και κουμμουνιστες εχουν κατι κοινο και αυτο ειναι η μαρξιστικη ιδεολογια δηλαδη το κοινωνικο κρατος και η κοινωνικη ελευθερια
    Ο αριστερος δηλαδη θελει ενα συστημα που να αναδιανεμει τον πλουτο δηλαδη μια ιδανικη κοινωνια που ο καθενας θα παραγει οσο του επιτρεπουν οι δυνατοτητες του και θα πληρωνεται οσο του καθοριζουν οι αναγκες του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εδω ειναι και η αντιθεση με τον δεξιο
    Ο δεξιος (ή ακροδεξιος) δεν αναγνωριζει ελευθερια στο ατομο και θεωρει πως σε κοινωνικα θεματα οι κοινωνια εχει δικαιωμα συλλογικα να καταργησει οποιαδηποτε ελευθερια
    Και στον οικονομικο τομεα θελει αναρχια δηλαδη καταργηση του κοινωνικου κρατους

    απο κει και περα ο περισσοτερος κοσμος λογω αγνοιας και φοβου δεν επιλεγει τα ακρα αλλα προτιμαει κατι ενδιαμεσο τυπου ΝΔ δηλαδη λιγο κοινωνικο κρατος και λιγες κοινωνικες ελευθεριες
    ή σοσιαλισμο (δηλαδη light κουμμουνισμο) δηλαδη αρκετο κοινωνικο κρατος (αλλα και καποια ελευθερια) και λιγους κανονες στην κοινωνια


    τωρα εαν η σοσιαλδημοκρατια βρισκεται στο 70% και ο κουμμμουνισμος στο 100% δεν με απασχολει
    Εγω θελω 0% ιδανικα σε οικονομικα θεματα οποτε απο τον ομπαμα μεχρι την παπαρηγα και απο τον τσιπρα μεχρι τον σταλιν και τον παπανδρεου η διαφωνια μου ειναι η ιδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Περισσός:Μια αντιδραστική αστική σέχτα
    από Φορτούλα 3:21μμ, Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011
    (Τροποποιήθηκε 0:15πμ, Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2011)
    Για μια ακόμη φορά, ο Περισσός επέλεξε να συμβαδίσει με τον αντιδραστικό εσμό, χτυπώντας την απεργία πείνας των 300 μεταναστών

    Για μια ακόμη φορά, ο Περισσός επέλεξε να συμβαδίσει με τον αντιδραστικό εσμό, χτυπώντας την απεργία πείνας των 300 μεταναστών. Από τη Δευτέρα κιόλας, όταν άρχισε η προβοκατόρικη εκστρατεία, με τη δήθεν κατάληψη της Νομικής, τις δήθεν καταστροφές και τη δήθεν παρεμπόδιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, το Γραφείο Τύπου του Περισσού εξέδωσε μια αισχρή ανακοίνωση, με την οποία στήριζε όλη αυτή τη φασιστικού τύπου επίθεση ενάντια στους απεργούς πείνας και τους συμπαραστάτες τους.
    Η ανακοίνωση ξεκινούσε ως εξής: «Αυτοί που οδήγησαν τους μετανάστες στο υπό ανακαίνιση παλιό κτήριο της Νομικής, με αυτή την ενέργεια δεν υπηρετούν τα δίκαια αιτήματα των μεταναστών - προσφύγων, αλλά τους εκθέτουν περισσότερο στη συκοφάντηση και στις απειλές αντιδραστικών κομμάτων και μηχανισμών, στην κρατική καταστολή και στους εκβιασμούς των κυκλωμάτων που τους εκμεταλλεύονται». Για τον Περισσό, 300 μετανάστες, αποφασισμένοι να κάνουν απεργία πείνας απαιτώντας νομιμοποίηση για όλους, είναι ένα κοπάδι που κάποιοι το οδηγούν όπου θέλουν. Οσο γι’ αυτούς τους κάποιους, την Πρωτοβουλία Αλληλεγγύης, δηλαδή, είναι το λιγότερο ανεύθυνοι τυχοδιώκτες και το περισσότερο πράκτορες, οι οποίοι, εκτός από το κακό που κάνουν στους μετανάστες, «προσφέρουν (και) υπηρεσίες στις δυνάμεις που επιθυμούν και επεξεργάζονται την κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου»!
    Η ανακοίνωση έκλεινε με κάλεσμα στους φοιτητές «να διεκδικήσουν την άμεση επίλυση του προβλήματος, να απορρίψουν την κατάσταση εκφυλισμού των συλλόγων τους, να προστατεύσουν το πανεπιστημιακό άσυλο από την υπονόμευση και την κατάργησή του». Στην ίδια μοίρα οι απεργοί πείνας («υπονόμευση») με την κυβέρνηση («κατάργηση»).
    Αυτά τη Δευτέρα, λίγο μετά την απόφαση του ΔΣ του Συλλόγου Φοιτητών της Νομικής (με απουσία της παράταξης του Περισσού), που αποφάσιζε να καλοδεχτεί τους απεργούς πείνας μετανάστες στο άδειο παλιό κτίριο της Σχολής. Και κάμποσες ώρες μετά την απόφαση της κοσμητείας να κλείσει τη Σχολή, τάχα για λόγους υγείας. Ενώ το ΔΣ των φοιτητών κατήγγειλε την κοσμητεία για «λοκ άουτ» (με τις υπογραφές και των ΔΑΠ, ΠΑΣΠ, παρακαλώ), ο Περισσός έδινε χέρι βοήθειας στον αντιδραστικό κοσμήτορα, τον συνεργάτη του υπουργείου Μπάτσων και Καταστολής.
    Την Τρίτη έδωσαν ρέστα. Με τον Σοφιανό στα κανάλια και τον «Ριζοσπάστη» να σαλπίζει από τον κύριο τίτλο της πρώτης σελίδας του, ότι κάποιοι (οι αλληλέγγυοι, δηλαδή) «εκθέτουν σε κινδύνους και απειλές τους έγκλειστους στη Νομική» και «παίζουν παιχνίδια στις πλάτες των μεταναστών»! Αντί να στηρίξουν την απεργία πείνας των 300 μεταναστών, έχυναν χολή, στηρίζοντας έτσι την επίθεση της κυβέρνησης και ολόκληρου του συστήματος, που βρισκόταν σε πλήρη εξέλιξη. Το ίδιο έκανε και ο Σοφιανός από το πρωινάδικο του Mega, εισπράττοντας τα εύσημα των παρουσιαστών και του υπόλοιπου αστικού εσμού. Αντί να επιτεθεί στην κυβέρνηση, επιτίθονταν στην Πρωτοβουλία Αλληλεγγύης, κατηγορώντας την ότι χειραγωγεί τους μετανάστες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Και τι δεν έλεγαν τα δημοσιεύματα στις εσωτερικές σελίδες. Για «παιχνίδια εκμετάλλευσης από διάφορες πλευρές», για «τυχοδιωκτικό παιχνίδι που αξιοποιεί τους μετανάστες για να ενταθεί η κρατική καταστολή», για θέμα ασύλου που άνοιξε και πάλι «στο οποίο συνεισέφεραν και αυτοί που οδήγησαν τους μετανάστες στο υπό ανακαίνιση κτίριο της Νομικής», για αλληλέγγυους που «συμβάλλουν αντικειμενικά σε τυχοδιωκτικά παιχνίδια σε βάρος των μεταναστών και του ασύλου» κ.λπ. κ.λπ. Το φοιτητικό μαγαζί του Περισσού υποστήριζε ότι «ευθύνη έχουν οι δυνάμεις ΣΥΝ - ΣΥΡΙΖΑ - ΕΑΑΚ, που εκθέτουν α-νεύθυνα τους μετανάστες, σε άθλιες συνθήκες, στην κρατική καταστολή, σε σχεδιασμούς αξιοποίησης του προβλήματος από δημοσιογράφους, από αντιδραστικούς μηχανισμούς, στην παραγωγή συντηρητικών αντανακλαστικών». Κατηγορούσε, δηλαδή, φοιτητικές παρατάξεις επειδή πήραν απόφαση να στηρίξουν την παρουσία των μεταναστών στη Νομική!
    Το απόγευμα της ίδιας μέρας, ίσως λόγω εσωτερικών αντιδράσεων, η Παπαρήγα έκανε προσωπική δήλωση, με την οποία φαινόταν να μαζεύει τα προηγούμενα. Δεν επαναλάμβανε τα διάφορα προβοκατόρικα και καλούσε την κυβέρνηση να ικανοποιήσει τα αιτήματα των μεταναστών.
    Την επόμενη μέρα, όμως, ο μεν «Ριζοσπάστης» επανερχόταν στην προβοκατορολογία, ο δε Πρωτούλης εμφανιζόταν σε πρωινάδικο και επαναλάμβανε τα ίδια, ρίχνοντας νερό στο μύλο του φασισταριού και της κυβέρνησης, που κατά τα άλλα κατέκρινε.
    Απαντώντας, προφανώς, στις αντιδράσεις, κυρίως από το χώρο της νεολαίας τους, οι ηγέτες του Περισσού δημοσίευσαν την Πέμπτη ένα ασφαλίτικου τύπου μυθιστόρημα, με τίτλο «Πολλά ερωτηματικά». Σύμφωνα μ’ αυτό, «η εγκατάσταση 300 μεταναστών στη Νομική Σχολή στην Αθήνα και στο Εργατικό Κέντρο στη Θεσσαλονίκη είναι ένα γεγονός που αντικειμενικά προκαλεί πολλά ερωτηματικά». Τι προκαλεί τα ερωτηματικά; Το γεγονός ότι «αυτή η ομάδα μεταναστών ξεκίνησε συγκροτημένα και οργανωμένα» από τα Χανιά είναι ύποπτο. Λες και υπάρχει περίπτωση 300 άνθρωποι να συναποφασίσουν απεργία πείνας και να μην έχουν μια στοιχειώδη οργάνωση. Τα «ερωτηματικά» πολλαπλασιάζονται στη συνέχεια: ενώ όλα είχαν ανακοινωθεί από πριν, πώς ήταν τόσο σίγουροι ότι δεν θα αντιδράσει η Αστυνομία; (!!!) Αμέσως μετά έρχεται η στοχοποίηση ενός μέλους της Πρωτοβουλίας Αλληλεγγύης (αυτόν βρήκαν πρόχειρο), του Ν. Γιαννόπουλου, ο οποίος το Δεκέμβρη του 2008 «με αφορμή την προβοκατόρικη δράση των κουκουλοφόρων, έγραφε στην εφημερίδα “Εποχή” της ΑΚΟΑ, συνιστώσας του ΣΥΡΙΖΑ, τα εξής: «Η "κουκούλα" και η "πέτρα" είναι μητρικά ουσιαστικά στο λεξικό της εξέγερσης (...)»!!! Επειδή, λοιπόν, «εκείνα τα γεγονότα λειτούργησαν σαν το καλύτερο έδαφος για να ξεδιπλωθούν προβοκάτσιες ενάντια στο λαϊκό κίνημα», οι ίδιοι προβοκατόρικοι σκοποί υπηρετούνται και τώρα «και μάλιστα μπροστά στην οργάνωση της πανεργατικής απεργίας ενάντια στην αδίστακτη πολιτική κυβέρνησης - τρόικας - κεφαλαίου». Και βέβαια, «όσοι επέλεξαν τον πανεπιστημιακό χώρο, προσφέρουν –ηθελημένα ή όχι– υπηρεσίες σε εκείνες τις δυνάμεις που επιθυμούν την κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου»! Συμπέρασμα: «Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι κάποιοι με αυτήν την ενέργεια δεν υπηρετούν τα δίκαια αιτήματα των μεταναστών - προσφύγων, αλλά τους εκθέτουν περισσότερο σε πολύ σοβαρές απειλές...».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το 1973, η «Πανσπουδαστική» Νο 8, χαρακτήριζε τους φοιτητές της Νομικής, που πήγαν με πορεία από τη Σχολή τους για να κλειστούν με τους υπόλοιπους φοιτητές στο κατειλημμένο Πολυτεχνείο, «300 προβοκάτορες του Ρουφογάλη και της ΚΥΠ». Μολονότι μετά την πτώση της χούντας φρόντισαν να την εξαφανίσουν, για να μπορούν να μοστράρονται ως συμμέτοχοι σε μια εξέγερση που την είχαν συκοφαντήσει και λασπώσει, κυκλοφορούσε ευρέως και έμεινε στη σύγχρονη ιστορία ως μνημείο καταισχύνης ενός κόμματος που καπηλεύεται τον τίτλο του παλιού επαναστατικού ΚΚΕ. Στη μεταπολίτευση, την περίοδο του εργατικού και νεολαιίστικου ριζοσπαστισμού, συκοφαντούσαν κάθε κινητοποίηση που έφτανε σε σύγκρουση με την αστυνομία, ως έργο χουντικών πρακτόρων (π.χ. τις συγκρούσεις εργατών το 1976 για το νόμο 330 και των οικοδόμων την ίδια χρονιά). Το 1979 χτύπησαν με λύσσα τις καταλήψεις πανεπιστημίων, παρέα με την ΠΑΣΠ, χωρίς να τα καταφέρουν. Αυτές οι καταλήψεις, όμως, κατάφεραν για πρώτη και μοναδική μέχρι τώρα φορά να καταργήσουν ψηφισμένο από τη Βουλή νόμο (το νόμο 815). Το 1996, στην πορεία του Πολυτεχνείου, συνέλαβαν στη Σταδίου και παρέδωσαν στα ΜΑΤ δεκάδες νεαρούς διαδηλωτές. Το Δεκέμβρη του 2008, μαζί με τη ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ και το ΛΑΟΣ, προσπάθησαν να συκοφαντήσουν τη νεολαιίστικη εξέγερση. Δεν παραθέτουμε στοιχεία, γιατί τα γεγονότα είναι πρόσφατα και τα θυμόμαστε όλοι. Θυμίζουμε μόνο την περιβόητη φράση της Παπαρήγα από το βήμα της Βουλής, που χαρακτηρίζει την ουσία της πολιτικής τους: «Στη λαϊκή επανάσταση δεν θα σπάσει ούτε ένα τζάμι»!
    Ακολούθησαν και τώρα τον ίδιο δρόμο, μολονότι κόπτονται υποτίθεται για τα δικαιώματα των μεταναστών και μόλις πριν από δέκα μέρες έκαναν κινητοποίηση στην Κέρκυρα για τους ναυαγούς που περισυνέλεξε και ξεφόρτωσε στο νησί ένα ολλανδέζικο φορτηγό. Με τη στάση τους ενάντια στην απεργία πείνας απέδειξαν ότι θέλουν τους μετανάστες μόνο σαν εργαλείο που θα στηρίζει τη συνδικαλιστική και κομματική πολιτική τους και όχι σαν αγωνιστές που θα διεκδικούν δικαιώματα.
    Υπάρχουν κι άλλα αστικορεφορμιστικά κόμματα, όπως π.χ. ο ΣΥΝ. Δεν τολμούν, όμως, να συμπεριφερθούν με τέτοιο προβοκατόρικο τρόπο. Ο Περισσός συμπεριφέρεται σαν μια αντιδραστική αστική σέχτα, που δεν διστάζει μπροστά σε τίποτα, προκειμένου να κρατήσει μαντρωμένο τον κόσμο του. http://www.eksegersi.gr/article.php?article_id=9639&cat_id=22

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ♦ Η σύγχρονη «Πανσπουδαστική Νο8»
    από Φορτούλα 3:23μμ, Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011
    ♦ Η σύγχρονη «Πανσπουδαστική Νο8»
    Το φύλλο του «Ριζοσπάστη» της 26ης Γενάρη 2011 θα μείνει στην πολιτική ιστορία της Ελλάδας ως η νεότερη εκδοχή της «Πανσπουδαστικής Νο8». Οπως το 1973 συκοφαντούσαν την εξέγερση του Πολυτεχνείου και την παρουσίαζαν σαν έργο προβοκατόρων της ΚΥΠ, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο σήμερα συκοφαντούν την απεργία πείνας των 300 μεταναστών εργατών, συντασσόμενοι με όλο το μαύρο μέτωπο.
    Γιατί; Γιατί δεν ελέγχουν οι ίδιοι το παιχνίδι. Γιατί βρέθηκαν εντελώς έξω από τις εξελίξεις. Κανείς, όμως, δεν τους απέκλεισε. Δική τους επιλογή είναι να λειτουργούν σαν μια αστική σέχτα. Δική τους επιλογή είναι να συκοφαντούν κάθε δίκαιο κοινωνικό αγώνα. Τη ντροπή αυτή θα την κουβαλούν εσαε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σταθερά στο ρόλο τους ως ξεπουλημένο αστικό κόμμα, οι σοσιαλδημοκράτες του «Κ»ΚΕ αναφέρονται στην κατάληψη της Νομικής με αφορμή την προστασία των μεταναστών απεργών πείνας ως «κατάληψη υποκινούμενη» . Στην πρώτη τους ανακοίνωση της 25 Γενάρη ανέφεραν αναίσχυντα: «Αυτοί που οδήγησαν τους μετανάστες στο υπό ανακαίνιση παλιό κτήριο της Νομικής, με αυτή την ενέργεια δεν υπηρετούν τα δίκαια αιτήματα των μεταναστών - προσφύγων, αλλά τους εκθέτουν περισσότερο στη συκοφάντηση και στις απειλές αντιδραστικών κομμάτων και μηχανισμών, στην κρατική καταστολή και στους εκβιασμούς των κυκλωμάτων που τους εκμεταλλεύονται». Και ως πειθήνια όργανα της αστικής τάξης επαναφέρουν την προβοκατορολογία που χρησιμοποίησαν στις εξεγέρσεις του Πολυτεχνείου και του Δεκέμβρη, και θυμίζουν τα αίσχη τους στο Χημείο το 1981 όταν τα ΚΝΑΤ προστάτευαν το νόμο 816 του Ράλλη που καταργήθηκε στη πράξη, αν και ψηφισμένος. Απειλούν ανοιχτά ότι η ΠΚΣ-«Κ»ΝΕ-ΜΑΣ θα προστατεύσει το άσυλο, όταν στη δεύτερη «διορθωμένη» από τις εσωτερικές αντιδράσεις ανακοίνωση της 26 Γενάρη αφού πάλι κρατούν πλήρεις αποστάσεις ταξικής και δημοκρατικής συμπαράστασης, μιλούν «για φοιτητές που θα προστατεύσουν το πανεπιστημιακό άσυλο, από την υπονόμευση(!) και κατάργησή του» που δήθεν υπονομεύεται από τους προβοκάτορες, υπονοώντας βέβαια ότι θα πετάξουν τους προλετάριους μετανάστες στο δρόμο.

    Και όλα αυτά όταν η μοναρχοφασιστική ΝΔ και ο ναζι-ΛΑΟΣ σπεύδουν να καταθέσουν στη Βουλή σχέδιο νόμου για την πλήρη κατάργηση του ασύλου, τα αντιδραστικά ΜΜΕ προβοκατορολογούν και όλοι μαζί για μιαν ακόμη φορά, χειροκροτούν το «Κ»ΚΕ για τη «σύνεσή» του.

    Η ουσία του ασύλου, χωρίς να μπούμε σε βαθύτερες αναλύσεις, έχει το τρέχον νόημα μιας ιστορικής κατάχτησης, που υπερβαίνει την αρχική της σημασία και σηματοδοτεί ευρύτερα την προστασία από το λαϊκό κίνημα όλων όσων συνολικά και χωρίς άλλες άμυνες, διώκονται από το κεφαλαιοκρατικό καθεστώς, σηματοδοτεί κοντολογίς μια από τις ύστατες άμυνες απέναντι στο κεφαλαιοκρατικό σύστημα, στα πλαίσια της ταξικής πάλης.

    Είναι ενοχικό να επαναλαμβάνουμε τα γνωστά περί αναφοράς σε «σπουδαστές, δάσκαλους, ελεύθερη διακίνηση ιδεών», γιατί τότε και η κατάληψη του '73 ήταν παράνομη πριν μπει το τανκ αφού είχε (όπως έλεγε η χούντα) γεμίσει με εργαζόμενους και απλό λαό.

    Είναι επίσης αστείο να διαχωρίζεται η σημασία του ασύλου ανάλογα το αν υπάρχει ή όχι «αστική δημοκρατία» γιατί τότε, ευνουχίζεται το κίνημα στο όνομα του όποιου αστικού συντάγματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Οι κοινωνικές καταχτήσεις είναι τέτοιες γιατί υπάρχουν και όταν οι αρχικές συνθήκες που τις γέννησαν, δεν υφίστανται πλέον. Το αστικό κράτος με την επίσημη θρησκεία του σέβεται το «άσυλο του χριστιανικού ναού» και τυπικά ζητείται η άδεια του ιερέα για να συλληφθεί εγκληματίας που καταφεύγει εκεί, όχι για να αποτρέψει βέβαια σφαγές χριστιανών (που το πρωτοθέσπισαν) αλλά για να σεβαστεί το θρησκευτικό κεκτημένο!

    Δεν επαιτούμε ούτε διαπραγματευόμαστε το «πανεπιστημιακό άσυλο»: ενωτικά και χωρίς διαπραγμάτευση το προασπίζουμε.

    Η μόνη απάντηση στη φασιστικοποίηση και τη μεθοδευμένη εξόντωση των μεταναστών και συνολικά των εργατικών-λαϊκών μαζών δεν μπορεί παρά να είναι η διεθνιστική αλληλεγγύη ντόπιων και μεταναστών εργατών για την απόκρουση της επίθεσης του κεφαλαίου πάνω στα πιο στοιχειώδη δικαιώματα στη ζωή και τις δημοκρατικές ελευθερίες. Σήμερα, είναι πιο κρίσιμη από ποτέ η ταξική ενότητα όλης της εργατικής τάξης – ντόπιων και μεταναστών – ενάντια στον ολοκληρωτικό εκφασισμό της κοινωνικής ζωής που έχει ως στόχο το στραγγαλισμό των ήδη εξαθλιωμένων εργατολαϊκών μαζών, ενάντια στον ιμπεριαλισμό. Η αλληλεγγύη και η προστασία του αγώνα των αδερφών μας μεταναστών απεργών πείνας και η λαϊκή αυτοπροστασία του ασύλου από τους κρατικούς κατασταλτικούς μηχανισμούς είναι πλέον ζήτημα ζωής και θανάτου για την εργατική τάξη και το λαό.

    - ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΞΕΝΟΙ ΕΡΓΑΤΕΣ ΕΝΩΜΕΝΟΙ

    - ΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ

    - ΚΑΤΩ Η ΚΡΑΤΙΚΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ

    - ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΑΣΥΛΟ

    ΚΙΝΗΣΗ για ΑΝΑΣΥΝΤΑΞΗ του ΚΚΕ 1918-55

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ο πολύς κόσμος πολλά δεν καταλαβαίνει, γι'αυτό βλέπεις και δεξιούς να παρασύρονται από μια λογική παρόμοια με αυτή που λες και να εκφράζονται με συμπάθεια για το ΚΚΕ.
    Εδώ όμως υποτίθεται πρέπει να πούμε τι ισχύει στην πραγματικότητα. Δεν μπορεί λοιπόν να προσπερνάς έτσι απλά το γεγονός ότι το ΚΚΕ είναι κι αυτό υπέρ των δικαίων των λάθρο και απλά ανταγωνίζεται το ΣΥΡΙΖΑ για το ποιος θα τους προσεταιριστεί. Και είναι λόγω του ανταγωνισμού αυτού που φαίνεται αντίθετο στις ενέργειες των Συριζαίων, όχι λόγω κάποιας επί της αρχής ιδεολογικής διαφωνίας.
    Ούτε και το γεγονός ότι είναι κι αυτό κατά του αστικού κράτους όπως κι ο ΣΥΡΙΖΑ και ο μεταξύ τους ανταγωνισμός είναι στο ποιος θα έχει το πάνω χέρι στις παρανομίες, καταλήψεις κλπ. Εδώ βγήκε πρόσφατα ο ίδιος ο εκπρόσωπος του και ομολόγησε ότι είναι κατά του Συντάγματος της χώρας κι εσύ εξακολουθείς να λες ότι το ΚΚΕ είναι υπέρ της τάξης και της νομιμότητας;
    Τι να πω πλέον, αν θες να το πιστεύεις αυτό πίστευέ το, θα ξυπνήσεις κι εσύ όταν οι μπολσεβικοί θα έχουν οργανώσει κανένα πραξικόπημα, όταν νομίσουν ότι οι συνθήκες είναι κατάλληλες γι'αυτούς.

    Το κείμενο από το eksegersi.gr που βάζεις επιβεβαιώνει αυτό που έγραψα πρωτίτερα ότι επηρεάζεσαι από τη λογική των αναρχοσυριζαίων. Διαβάζεις εσύ τώρα αυτό το κείμενο, βλέπεις ότι αυτοί κατηγορούν το ΚΚΕ ότι τάχα συμπλέει με τους "φασίστες" και τα πιστεύεις ότι ναι όντως έτσι είναι. Τον ενδοαριστερό ανταγωνισμό για το ποιος είναι ο πιο επανστάτης εσύ τον θεωρείς ως πειστήριο ότι το ΚΚΕ είναι υπέρ της τάξης και της νομιμότητας! Θα τρελαθούμε τελείως δηλαδή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δεν ειναι θεμα αναρχοσυρριζα κτλ.

    Ειναι θεμα εφαρμογης της αριστερης ιδεολογιας και θεωρειας της

    Η θεωρεια μπορει να ειναι αριστερη στην πραξη ομως θελει ολοκληρωτισμο

    το κκε το οποιο υπηρετει τον σταλινικο ολοκληρωτισμο διαφοροποιηται απο την υπολοιπη αριστερα

    οπως γραφω και στο τελευταιο μου αρθρο για τους μεσογειακους ενω η σοβιετικη ενωση ιδεολογικα ηταν εναντια στους αγωνες τους υποστηριζε για να αποδειξει στον υπολοιπο κοσμο πως και ο κουμμουνισμος ειναι ικανος να παραγει αθλητες αξιοκρατικα

    και ο σταλιν εκανε ιμπεριαλιστικους πολεμους απλα τους βαφτιζε απελευθερωτικους

    ΑπάντησηΔιαγραφή